Sider

søndag 16. november 2008

Dag fem




Så er snart søndagen omme, og jeg må si, etter fem dager med så å si bare vestlendinger så må jeg til tider konse sterkt om å klare å skrive normalt.
Idag har det vært en dag uten program, og jeg har fått slappet av. Sov lenge, spiste frokost og gjorde ferdig hjemmeleksa mi, som var å lese "Sjef i eget liv", det skulle være gjort til i morgen. Etter det gikk jeg en tur på nesten tre kvarter med staver, og jeg gikk fort og bratt opp. Da var det godt å komme inn å dusje før vi fikk en nydelig lunsj. Med roastbeef, laks, eggerøre, potetsalat, waldorf salat, linsesalt og masse frukt. Spiste utrolig masse. Mellommåltidet i dag var kake, ei nydelig eplepai med eggekrem. Nam nam. ÅJorunn, om du leser dette, jeg fikk mer kaffe og kake.

Etter lunsjen tok jeg med kamera ut og gikk rolig en times tid og tok endel bilder. Vi har hatt ett strålende og deilig vær. Etter kakene satte jeg meg på arbeidsstua og lagde to kort ilag med ett par andre damer. Så nå har jeg fått laget fire julekort.
TIl middag fikk jeg vestlandsk festmat, nemlig sosekjøtt, og nam namnam.... de andre damene forklarte meg kossen eg skulle lage det, Så se opp, kanskje det blir servert sosekjøtt i den Frøyslandske heimen en dag. Til dessert var det lune skogsbær med vaniljekesam.

Jeg lngter fortsatt hjem, men ikke på samme måten som tidlig i uka. I morgen starter ei hel uke med trening og trim, å for hver dag er det en dag nærmere hjemreise og til å møte jentene og Espen igjen...
Å Espen, gratulerer med dagen idag 16 november.... 12 år siden vår første Lom tur. Jeg elsker deg!

Ha ein kjekke sundagskveld

2 kommentarer:

  1. Heisan!

    Flotte bilder du har tatt. Godt å lese at alt går litt bedre. Med så mye trim kommer du til å bli kjempesprek. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Hei!
    For et fantastisk sted du er på! Flotte bilder. Med så mye trim blir du sprek Christina. Lykke til i uken som kommer!

    SvarSlett