Sider

tirsdag 25. november 2008

Dag fjorten

Hu og hei som tida går... Nå er det ei uke med aktiviteter igjen, å igår var jeg helt utslitt så bloggen kom ikke først. Vi hadde trening først igår og siden var det fri, men på kvelden var jeg med på høytlesning i Bekker huset. Kristian Bekker er han som testamenterte slik at det ble bygd senter her, så tusen takk Kristian.
I dag har det vært en grusomt kjedelig forelesning om kognitiv terapi, men alt det som ble sagt visste jeg jo, siden jeg har lest boka sjef i eget liv....
Nå er jeg nettopp kommet fra basseng trening helt utslitt så nå skal jeg kose meg på senga med se og hør, farris og litt sjokolade.
Etter middag i dag skal jeg være med på utflukt til Dale. Vi skal besøke klokkergården, som er føde og heimstaden til Jacob Sande. Så vips går den kvelden.
I morgen drar mange av de jeg har fått god kontakt med, men det er fortsatt mange igjen da, og det kommer jo inn nye i morgen også.

Ha en fin tirsdag

1 kommentar:

  1. Dagene flyr, Christina. Snart er det din tur til å reise hjem. Det virker som du har nok å gjøre hele dagen. Ha en fortsatt fin tirsdag.

    SvarSlett