Sider

torsdag 20. november 2008

Dag ni

I dag var jeg sammen med Gry og fikk ett treningsopplegg for å styrke særlig ryggen. Det var ganske tøft og ble vondt etterpå. Var godt å hvile seg litt da.
Besøkte også "Costa Del Haugland"(les solariumet) da fikk musklene slappet godt av før det var basseng trening.
En god følelse av velvære var det med fotpleie, og all død hud ble skåret bort, neglene klipt og pusset og til slutt ble føttene massert med olje. Fikk høre at jeg hadde fine glade føtter som ikke var vant med høyhæla sko. Og med litt vedlikehold trengte jeg ikke mer enn en til to ganger i året med full fotpleie om jeg ville fortsette med det. Godt var det og jeg ble så varm på bena etterpå.

Jeg satt også sammen med endel i mottak idag og Liv lærte meg nålefilting kjempegøy. Bare det å se at jeg starta med en liten rød ull dott, og etter røff behandling med nål så var det vips blitt ett fint rødt hjerte.
I morgen kan det hende jeg blir med Liv inn til Dale, har sett noe lekkert garn jeg vil strikke skjerf av, det er en real strikkebølge her oppe, og vi er mange som er såkalte gamle nybegynnere, strikka på skolen. Artig er det lell.

På ettermiddagen idag begynte det å blåse, deretter kom snøen, så nå er det ett hvitt teppe rundt omkring i landskapet her, og det blir lyst å trivelig.
Julestemninga kommer som bare det da...

Idag har jeg ikke snakka med Espen, han er visstnok slått av sier mobilen, og den andre svarer han ikke på.... Så et godt tips til dere med mobil... Husk å lad den til tider.
Nå har jeg vært her ei uke og en dag, forrige torsdag var jeg helt ødelagt av hjemlengsel og ville hjem. Det er ikke fullt så ille nå, men jeg vil jo gjerne hjem(og les videre nå) men jeg drar ikke hjem av den grunn, jeg blir nok tida ut her ja, selv om det er tøffe tak og jeg gjerne skulle gitt unga mine en klem. Får nok tidsnok det.
Uansett så slipper jeg å bli vekket klokka fire av Sigrid, som bare må si i fra at hun går på do.... Her blir jeg vekket klokka seks på torsdager av varebilen som tuter og uler, og deretter trallene som dundrer forbi rommet mitt.

Vel vel, ha en fin kveld dere dere i de tusen hjem og kos dere.

1 kommentar:

  1. Hei og hå.

    Det høres jo ut som rene luksusoppholdet,med varme bad,fotpleie og komme til dekket bord. Nyt det mens du kan. Jeg er sikker på det gjør godt for kropp og sjel. Kos deg videre i kveld og sov godt.

    SvarSlett