Sider

søndag 30. november 2008

Dag nitten

Det er søndag kveld og vi skriver 30. november. Det er første søndag i advent. Det er i denne omgang min siste søndag her på Haugland senteret. Og di siste dagene har det egentlig ikke skjedd så masse, helga har gått ganske sent, og jeg merker kroppen og hjernen er ferdig. Er vanskelig å finne motivasjon nå som jeg ser enden på oppholdet. Ikke mange dagene igjen nå.... Skal bli godt å slippe alle disse menneskene.
Når jeg blir "løslatt" blir det å kjøpe litt julegaver, det meste må jo sendes. I år skal Gerd og AUdun feire jul ilag med oss i ville vesten. Det skal bli koselig( jeg må hjem å bake) Det går fort mot jul nå blir en koselig tid særlig med Sigrid og lære henne å bake kaker til jul, steke medisterkaker, og ikke minst lære henne om ordentlig julemat, ekt svineribbe og ikke saueribbe(eller pinnekjøtt som jeg kaller det)

I dag er det godt å være på rommet sitt, selv om jeg har hatt en lengre og dypere samtale med flere av damene i ettermiddiag. Litt religion og krig og politikk å sånn... Masse å sånn med masse latter. Føler en har blitt bedre kjent med de og noen er det trist å reise fra, akkurat som det var trist at flere dro på onsdag.

Dette ble ett litt rotete innlegg, men det viser hvordan det er i toppen min for tida, berre rot og kaos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar