Sider

torsdag 27. november 2008

Dag seksten

De siste dagene har jeg enten vært på vift eller jeg har vært så sliten at jeg bare har stupt i seng. På tirsdag var jeg med til Klokkergarden i Dale sentrum, hvor dikteren Jacob Sande(det lyser i stille grender så tindrande ljos i kveld....) Han som hadde foredraget var rasende artig i høre på, Torodd Fagerheim han spilte trekkspill, sang og leste dikt og plutselig var tida bare blitt helt borte.
Var ikke hjemme her før klokka var 22.30.
Igår var jeg med ei av damene her på vift inn til Dale for å handle garn, her strikkes det på høyt plan. På lvelden pratet jeg med Espen før jeg gikk å la meg ganske så trøtt. Men det ble litt sent alikevel for Ulf også slo på tråden. Kjemepekoselig å prate med verda på utsida, være mer sikker på at det finnes folk der ute fortsatt, vi sitter jo her på Haugland og får ikke med oss annet enn regn og flomvarsel her i Fjaler.

Idag har jeg vært på lungefunksjon test, og det såg bra ut. Resultatet får jeg visstnok i morgen. Og på mandag skal jeg til doktor Fismen. Ikke spør hva jeg skal hos han, men det skal jeg.... Time will sjåv som sagbruksarbeider Solan Gundersen ville sagt det.

Ha en flott torsdag(min siste torsdag her på Haugland)

1 kommentar:

  1. Forstår at her er det aktivitet fra morgen til kveld.
    Jippi! Nå nærmer det seg hjem Christina!

    SvarSlett