Sider

tirsdag 18. november 2008

Dag sju

Enda en dag nærmere hjemreise. Selv om dagene her går fort og jeg er utrolig trøtt og sliten har vært de to siste dagene. Tung i øya og grøss å gru, men jeg er da oppe til hvertfall ni på kvelden for da prater jeg med Espen.

Idag var det en hektisk formiddag med film om det musiske menneske, tur til Gry med en undersøkelse og en prat, før jeg hadde en ridetime med Odden. Etter lunsj var det nok engang bading, å nå ligger jeg å slapper av med boka senskade av Faldbakken.
Har egentlig ikke så masse å skrive om, er ganske så tom i haue da... Føler at det ikke har skjedd noe heller, selv om det jo har gjort det, men å gå inn på hver trenings øvelse jeg har gjort er ikke noe vits i....

I morgen kveld skal jeg ha fotterapi for første gang i mitt liv, det skal bli en opplevelse tenker jeg...

Vel vel... Som dere ser tankene er borte og hjernen er tom, så ha en kjekke tysdagskveld

2 kommentarer:

  1. Hei igjen!
    En uke er gått Christina!Du er tøff, ridning har du vel ikke gjort siden du var lita! Fotterapi i morgen, du vil nyte det!

    SvarSlett
  2. Hallo! Du har fått noe av meg i bloggen min.

    SvarSlett