Sider

fredag 21. november 2008

Dag ti

Egentlig skulle Liv og jeg dratt inn til Dale idag, men her blåser det surt og det snør og det snør og det snør enda mer.... Så vi ble enige om å ta det i morgen.
Idag har jeg hatt undervisning i kosthold og lærte ikke noe nytt.
Etter bassengtreninga idag kom jeg inn på rommet og du salige luksus, sånn vil jeg ha det hjemme også...
Noen hadde ikke bare gjort rent og bytta håndklær(det blir jo gjort anna kvar dag) de hadde skiftet på senga mi også, var så godt å legge seg nedpå da sliten som jeg var, og jeg sovnet med engang.
Etter det gikk jeg en tur ut med kameraet og noe av snøen ser dere her..... Vatr ute kanskje ti minutter, og da hadde fingrene nesten frosset fast i kameraet, så nå er det snart middag og tv kveld i snøværet.





Her er to av korta jeg har laget






Ha en fin fredagskveld fra snøtunge ville vesten. Onsdag ble det vasket her, så idag har det blitt malt kvitt
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar