Sider

søndag 2. november 2008

Febersyke Sigrid

Jaja, så er enda en uke omme. Mandag var jeg blitt kjempeforkjølet og en eller annen puttet stadig ny bomull inn i hodet mitt, det var først på onsdag at formen ble endel bedre. Og da var jeg hos legen med Signe og bena hennes. Var ikke lett for Girri å undersøke henne for bare hun så han skrek hun iltert og klamret seg til meg. Godt Kari var med så vi tilslutt fikk lokket henne til å gå ett par skritt.
Foreløpig skal vi avvente til 2 årskontrollen og se hva som har skjedd da, men de vil høst sannsynelig ikke gjøre noe uansett, og jenta er ikke palget av det.
Tirsdag kledde jeg meg godt og tok med Signe ut i snøen, men dette var rare greier. Tilslutt spiste hun litt snø før hun ville inn....



På tide å rydde inn sommer lekene

Fredag var Sigrid og Espen på teater på samfunnshuset, de så SOFT sin forestilling om Oliver Twist. Men de pratet veldig nynorsk så jenta skjønte ikke alt de sa.
Lørdagen gikk med til handling og Espen fikk bytta dekk på bilen. Etterhvert på lørdag ble Sigrid litt bleik og stille, og da ante jo vi at ikke alt var helt i orden... Feberen steg og hun fikk paracet før hun la seg, hun kom til oss halv ett, to, halv fire og da var dagen strålende når Signe vååknet klakka halv seks i dag.... Sigrid sovnet i tolv tida og har stort sett sovet siden det. Vært våken for å gå på do..... Nå har hun fått ei stikkpille og ser tv, eller sover tv... feberen ligger på tett opp til 40 eller rett over det...



Janne og Eirik fikk en gutt på fredag(trur eg....) så igår lagde jeg kort til den nye verdensborgeren.



I dag har det regnet så snøen som falt er borte... Jeg visste det, Espen burde bytta dekk tidligere...


Leker med far

2 kommentarer:

  1. Heisan. Trist å høre om Sigrid som er syk. Får håpe det bedrer seg til dere skal på østlandet. Kan tenke meg Signe var nyskjerrig på snøen. Ha det fint, og god bedring til de syke.

    SvarSlett
  2. God bedring til de syke. :)

    SvarSlett