Sider

fredag 16. januar 2009

Sliten

De siste dagene har ikke formen vært på det aller beste, ikke har jeg vært på pilates eller gjort noen store ting. Jeg jobbet i barnehagen igår og det var ordentlig koselig. Knerten er avd til Signe for de som måtte lure på det.
Idag har jeg stort sett ligget rett ut og smalet krefter til både å gå til sentrum for å ta Sigrid med til legen. Hun skulle fryse bort en vorte på ei tå. Dessuten blir det fullt kjør i helga. Sammen med Bjørg og Lillian skal jeg på pilates kurs i ytre. Regner med jeg er rimelig kjørt når søndag kveld kommer. Blir pilates trening begge dagene fra 10-15.,,,,

Jeg har i kveld orket å være litt oppe og fått laget ett kort, samt malt tre motiver, så da kan jeg snart sende ut en del kort som ikke ble sendt til jul:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar