Sider

tirsdag 14. april 2009

Påsken var slutt

Etter mange og ganske så late påskedager, er vi nå nesten i gjenge igjen. Det vil si, bare nesten.
Vi hadde noen flotte dager på Langesjø hyttegrend og Sigrid gikk sin aller første skitur noensinne, på 65 minutter, hun var både slite og stolt etter det. Vi hadde også Amalie på besøk ei natt så jentene fikk virkelig kost seg masse, både med ski, klatrin i trær, spikking og ellers generell masse leking.
Siste dagen var det strålende vær og da Signe skulle hvile hørte hun med ett noen som gikk ute, det tok ikke lang tid før jeg hørte hun rope: Hallo, hjelp meg. Hjelp" jeg flira jo godt av det.

Her grønnes det, bjørka er i ferd med å sprette ut, påskeliljene og tulipanene er i full blomst, graset er grønt og fortsetter dette må det slåes ganske snart.

I morgen drar Sigrid og jeg til østlandet. Jeg skal på Skankemøte og Sigrid drar til Tjøme med Beppis. Jeg kommer ned på kvelden. Helga skal vi tilbringe sammen med farmor i Drammen før vi på mandag drar med flyet for å møte papsen og signus igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar