Sider

torsdag 28. mai 2009

Dag en og to

Så var det en ny runde på Hauglandsenteret. Jeg er kommet gjennom den første dagen og er nå inne i dag to og venter på timeplan. Denne gangen har jeg foreløpig ikke fått rom med inngang til nett nå sitter jeg ute, så det er bra det er opphold. Tenkte jeg skulle prøve meg ute foran hytta, men jeg får se hva jeg kan få til etterhvert. Vil hvertfall prøve å logge meg på ca en gang om dagen. For å holde dere oppdatert.
Idag stratet jeg med pilates øvelser rett etter frokost, måtte jo gjøre noe mens jeg venter....
Men igår, jeg kom hit litt nervøs og ville jeg møte noen kjente. Joda rett innenfor døra satt Siv fra forrige gang. Ei utrolig flott og koselig dame fra Stord.
Omsider fikk jeg se hytta og i det jeg åpner døra, hvem bor på naborommet mitt? Jo Trude fra Fauske, bor to gater nedenfor oss og vi har endel kontakt hjemme. Hun kom igår og skal være her i to uker. Gjengen på hytta er veldig koselig og dette er mye mer positivt enn sist gang. Tida kommer til å rase av sted.
Nå skal jeg sjekke andre nett tilganger her, så adios folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar