Sider

torsdag 28. mai 2009

Livet er herlig

Jippi, med litt forsøk har jeg funnet dekning på rommet. Litt triksing og miksing så fant jeg det.... Ganske herlig syn der jeg gikk med pc og wlan kabalen gitt. Å så om kabelen står oppe på lyslista mi i hjørnet av rommet, i senga så har jeg nett. Litt ustabilt, men jeg har det. Om dere tror jeg er avhengig av nett.... egentlig ja....
Hittil i dag har jeg ventet, ventet og ventet.... Trude og jeg for til Flekke og handlet litt så ikveld blir det grønnsaker og dip og siden Trude tenker seg hjem i helga handlet jeg litt snop også.
I ettermiddag har vi meldt oss på kurs i grovbakst. Det skal bli artig.
Fikk pratet med Gry istad, og kvart over to skal jeg på gymsal trening og i morgen halv ti skal jeg til henne og da kjørees opplegget igang .

1 kommentar:

  1. Hei! Så fint at du har en god følelse for oppholdet nå! Ha en riktig god pinse Christina

    SvarSlett