Sider

fredag 8. mai 2009

Slutt som gressenke i kveld

Så var det fredag igjen... og idag kommer husbond hjem. Det skal bli godt. Kan ikke si at jeg misunner de som er alenmødre gitt. Ikke for det det har gått bra å være alene med jentene og jeg har fått scrappet endel, så det er jo bra.
Jentene og jeg har hatt en fin uke. Masse kos på kveldene med både kake og vaffler, og du verden å raske de har vært til å rydde før barnetv.

Sigrid har denne uka sovet i min seng, noe som til tider har vært litt utfordrende. Hver natt har hun krøpet under min dyne, sparkket meg litt i ryggen, slengt bena over meg for deretter å snu seg og legge hodet enten på magen eller på ryggen min. Hun har ligget på tvers i senga med meg som pute. Men sove har vi nå gjort alikevel da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar