Sider

torsdag 11. juni 2009

Bare noen få dager igjen.

Jaja, har gått mange dager siden sist jeg skrev noe, men tilgangen til nettet fra hytta er så ustabil at jeg har gitt opp, så nå sitter jeg på felles data for alle som er her.
Jeg slukte lunsjen og sitter nå her å skriver.
Måtte en tur til kreativ hobby, de hadde tilbud på oldis stempler, å det måtte jeg benytte meg av. Digger de gamlingene.

Men dagene her da hva skjer her? Fint lite, kroppen er god i streik for tida og det som hjelper best er når jeg er på hesten, da trenger jeg ikke noe smertestillende på flere timer.
Ellers går det i ulike økter, avspenning og mat. Det er godt å trene og jeg blir godt sliten, desverre er ikke kroppen godt vond når kvelden komemr og natta er enda verre. Sove er for pingler.... Jeg er våken flere ganger hver natt pga smerter, men det går seg jo til alikevel.

N har jeg startet nedtellign og er veldig klar for å dra hjem på mandag, og det er ikke mange dager til. Jippi.
Jeg er glad for de jeg deler hytte med og dagene hadde nok vært enda lengre og tyngre hadde det ikke vært for Linda og Berit. Trude dro hjem på onsdag, men frem til det var hun også god å ha, og om en god latter forlenger livet, da har mitt blitt kraftig forlenget den tida her hvertfall.

Nå venter senga, og boka før neste økt er kvart over to.
Ha en fin dag folkens, jeg skal snart hjem

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det høres ikke ut som du er så bra for tiden, da er det godt å tenke på at turen hjem til Svelgen og familien er ganske nær! Nå drar jeg på damelag til tante Turid, hun er 70 år i dag!!

    SvarSlett