Sider

lørdag 6. juni 2009

helg

Fredag 5.juni

Antibiotika kuren hjelper, men jeg må si det tar på kroppen å gå slik. Men men vondten i halsen eriferd med å bli atskillig mindre da.
Hadde egentlig tenkt jeg skulle på tur til Bulandet på lørdag, men har meldt meg av den turen. Om kroppen skal ha utbytte av oppholdet her er det viktigere å prioritere treningsopplegget, så får det andre være som det er.
Det er ei trivelig hytte jeg bor på og de anre som bor her er veldig koselige mennesker. Vi har det mye gøy ilag. Men du verden å godt det er å kune trekke seg inn på eget rom å gjøre som en selv ønsker. Godt å kunne være asosial.
Det som er mest ergerlig er det ustabile nettverket som er her, jeg vet egentlig ikke om det er nettverket, pcen eller tilkoblinga mi, så lenge jeg får sendt meldekort i morgen skal jeg være ei blid og fornøyd jente.
Men å hvorfor tok jeg ikke med meg flere oppskirfter på luer, og hekling, om jeg ikke får koblet meg på nettet snart blir det vel å prøve seg på å lage sin egen oppskrift på lue, eller hue som dei sier her på vestlandet. Er jo så masse vestlandsk her at man blir nok miljøskadd før man vet ordet av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar