Sider

fredag 12. juni 2009

Optimist

Ny dag og nye muligheter. Alltid optimist. Idag skal jeg først på TSK, det høres jo flott ut ikke sant... Det er 45 minutter med trening på styrekapparater.
Litt senere på dagen er det trening i varmt basseng og det er deilig. Gjør godt for skrotten det.
Ellers går nå dagene her og det er lite nytt som skjer, særlig siden jeg skrev igår og det ble tidlig kveld.
Mentalt er jeg nå mest på hjemme , samt at jeg forbereder meg til årsmøte i Skanke foreningen som er lørdag om ei uke. Det skal bli gøy med årsmøte på Stortinget, omvisning på Tinget, festmiddag på TInget, og noe av det beste, hotellovernatting uten barn. bare meg og min kjære, jepp det skal bli toppers.
Og førstkommende mandag skal ejg hjem, men før det gjenstår noen trenigner, noe søvn og stopp i Førde med kjøp av litt snadder mat og ikke minst.... sykkel til meg.

Ha en fin dag

1 kommentar:

  1. Skjønner godt at du ser fram til å reise hjem.Det er vel noen som gleder seg hjemme også. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett