Sider

onsdag 12. august 2009

Endelig noe langsiktig

Ja endelig. Idag var jeg i ett møte med nav, ett av mange de siste åra egentlig. Idag hadde jeg en flott samtale med saksbehandleren og det aller beste var følelsen som kom da hun sa hun trodde på meg. Det er nemlig ikke alle i samfunnet som tror at vi med fibromylgi er syke og har så mye smerter. Å jada, det er mange som tror det og jeg har opplevde det selv mer enn engang for å si det slik.
Men tilbake til nav da.... Jeg sender søknad til nki og skal ta nettstudium som pedagogisk assistent betalt av nav :) jeg har fått innvilget yrkesrettet attføring frem til 30.06.2011. Sommeren 2010 skal jeg ha ett møte med nav for å redgjøre for hvordan ting går og om dette ser bra ut. Når studieet er ferdig skal vi se hvordan min situasjon er da, for så å vurdere hva som skal gjøres etter det,
Nav sier at jeg de neste åra(frem til2011) skal bruke tid på å ta dette studieet, og til å trene opp kroppen min så godt det lar seg gjøre med denne skrotten her....
Må si jeg var ganske lettet etter det møtet og imorgen fakses det studiekontrakt til nki

1 kommentar:

  1. Gratulere Christina. Dette var hyggelige nyheter.Stå på. Dette går fint.

    SvarSlett