Sider

fredag 28. mai 2010

Laber form

17. mai og pinsen har kommet og gått og hundrevis av bilder er festet til minnebrikka, men jeg har ikke lagt ut noen enda.... Føler at tida bare blir borte.
Formen er heller laber for tida og mye av dagen går med på å lade batterier slik at jeg orker være litt sosial med familien og til tider andre også.
Jeg har klart å være med på SESAM og medlemsmøte med Kunstlaget. Jeg har klart å lage mat til kulturtreff for Nordfjordregion. Men så er jeg helt skutt etterpå.
Jaja, tida går og ting blir som det blir uansett og i verden skjer ting enda raskere.

Ønsker dere alle en god grand prix helg og jeg håper ejg orker å scrappe litt igjen de nærmeste dagene. Har så lyst, men ikke orket å sitte lenge nok.
Får se det positive i det, jeg har fått lest masse da.

1 kommentar: