Sider

onsdag 5. mai 2010

Sketch Maniac

Jeg er virkelig i utfordringsmodus for tida og får dermed også scrappet endel.
I dag har jeg tatt for meg Sketchmaniac, det er en utfordringsblogg med masse lekre skisser og jeg ramlet over den igår....

Jeg har scrappet denne skissa



Også på denne har jeg gått for to løsninger, en LO og ett kort

Her er kortet:


Det bakerste mønsterarket er fra Nille, det grønne er My minds eye og det med blomster er jeg ikke sikker på.
BIldet er fra Gudrun Loenecken sitt design er limt på brun kartong fra ladybug.
Toget er ett filttog fra panduro mens blignen i hjørnet er fra prima.

Loen som jeg laget er her



Har brukt rosa og brun kartong fra Ladybug, mønster ark fra woodland whimsey forest friends og det grønne er cosmo cricket.
Swirlsen er fra prima og teksten fra ett ark fra Nille. BIldet er av Signe

1 kommentar:

  1. Åh, så fantastiske kort du har laget etter skissen!!! Dette likte jeg :-)

    Tusen takk for at du deltar!!!

    SvarSlett