Sider

lørdag 1. mai 2010

National scrpbooking day

Sukkersøtt hadde skisseutfordring denne uka og det var denne



Her er min løsning



Jeg har brukt brun kartong fra ladybug
Mønsterark fra nille, samt tosidig ark fracosmo criket.
Bildet er Gudrun Loenecken sitt og ligger på matte fra cosmo.
Jeg har brukt swirls fra prima, har en hundecharm og blader fra papirgleder mens blomstene har jeg fått fra Lilcaco på scrappingnorge

Thats just sp cute hadde denne utfordringe:
Lag en atc og dette er min første

11 kommentarer:

  1. For en bedårende ATC - dette må du gjøre mer av! Knallsøt!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og atc, Christina!

    SvarSlett
  3. den atc'en var jo aldeles herlig=) knall skjønn jente

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  4. Så gøy at du ville bli med -var det ikke gøy? Den ble jo kjempesøt også da! :D

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett
  5. Nydelig kort og supersøtt motiv!
    Takk for at du deltar!
    Klem, Carina

    SvarSlett
  6. Flott kort med et herlig motiv! Kjempefin ATC også!
    Hanne

    SvarSlett
  7. Den ATCen var kjempesøt! :)))

    SvarSlett
  8. Så gulligt med den lilla flickan.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  9. Så fin ATC. Du må lage flere.

    SvarSlett
  10. Kjempefine begge to.:)

    Ønsker deg en kreativ dag.:)

    SvarSlett