Sider

onsdag 15. desember 2010

dårlig dag

Etter at jeg stekte krumkaker hin kvelden, har ryggen vært kranglete. I natt har jeg våknet hver gang jeg har snudd meg i senga, og til dere som lurer... man snur seg ganske ofte.
Men det som egentlig er værst med det, er å skuffe ungene, det er ingen god følelse når frøkna har sett frem til å få meg med på juleverksted, å jeg ikke klarer i det hele tatt. Ville ikke klart å gå ned til skulen, for ikke å snakke om å måtte sitte på de gode stolene eller måtte stå i ca 2 timer....... Men ansiktet til jenta da jeg fortalte det kommer jeg ikke til å glemme så lett, å slike fjes vil egentlig ikke en mor se. Trøstet henne med at pappa kommer i morgen da......
Ikke noe lett det her å skulle forklare en 7 åring at mamma er kronisk syk og ikke alltid klarer det hun vil klare.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar