Sider

mandag 20. desember 2010

Førjulstri

Julen nærmer seg nå med stormskritt og vi er om ikke lenge nesten i mål med de fleste juleting, alle gaver er kjøpt, kakene i boks, maten er ikke ferdig, men i hus.
Treet ble hugget i helga, vi vasker og pynter og innimellom får vi tid til å besøke venner og jeg får tid til å ta litt bilder, og jeg suger til meg lærdom hele tida......

Midt i alt dette er det frustrerende å ikke strekke til, ikke ha energi til å delta i alt jeg vil og vanskelig å se på a husbond skal gjøre mest jobb i huset..... Men om jeg hjelper for mye til er jeg redd for at kroppen klapper sammen i jula å jeg bare ligger der..... Å hvem vil vel være sengeliggende i jula? Egentlig ikke jeg altså.... Derfor må jeg nå ta den vanskeligste avgjørelsen min.... Hva jeg skal prioritere og hvorfor jeg skla gjøre det.....
Jeg har laget endel julegaver, men de kan selvfølgelig ikke legges ut her før etter jul.... Av soleklare årsaker.

Vel vel i kulda og snøføyken lader jeg batterier og venter på jula, imens kan dere kose dere med dette bildet jeg tok hin dagen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar