Sider

lørdag 9. april 2011

onkel Håkon var 80, og fikk kort

På fredag var mammas bror, min onkel Håkon blitt en oksen mann, jeg har en kalender på gjeste/scrapperommet og der er alle tanter og onkler oppført. Jeg prøver, egentlig uten hell å få laget ett kort å sendt de, men som sagt det er med vekslende hell. MEN når de fyller ganske så runde år, da er jeg vel flinkere. Så når kalenderen min lyste mot meg..... onkel Håkon blir 80..... ja da måtte vi, eller det blir feil å si vi.... måtte JEG scrappe ett kort å sende til han.
Onkel Håkon er en sprek mann med masse humor og tåler en spøk eller 10....(og enda flere enn det.) Det jeg har erfart er at der onkel er, jeppsi, der blir det også masse latter, å jeg tror han er ganske lik morfar, men det husker ikke jeg noe av. Men det er det jeg kan tenke meg hvertfall. Andre får si om det stemmer eller ikke....
Men her er hvertfall kortet som onkel fikk i posten på dagen sin
Gratulerer med dagen som var onkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar