Sider

tirsdag 31. mai 2011

Fjerne fjell

Scrappehuset hadde en utfordring om å bruke tekst fra en sang som tittel på en LO eller kort. Jeg har jobbet med det i dag, utfordringer er flott for å komme igang med LO igjen også.
Sangen de har valgt er av Terje FormoHer vi bor. Det er en sabeltannsang. I sangen står det Fjerne fjell
og det har jeg brukt som tittel på LOen, bildet ble tatt i det vi kom ut av Magnhildskatunellen i vinter og dette synet møtte oss(bildet er ikke redigert i det hele tatt)
Jeg har brukt hvit bazill kartong.
Den er mistet med coffee shop. Stjernearket er29th street market, det svarte er fra Daisy bucket og det brune mønsterarket er making memories.
Bokstavene hadde jeg liggende og produsenten har jeg ikke navnet på.
Den svarte blingen er kjøpt hos kremmerhuset. Gardeniaen er fra papirloftet mens charmen er fra kuttut.

7 kommentarer:

  1. wow, for et bilde, og for en flott overskrift dette ble til bildet da.... og fargespillet her er jo bare helt fantastisk!
    takker for dette flotte bidraget

    SvarSlett
  2. Oj, så lekkert,da!! Nydelig bilde og fargene er bare - WOW!

    SvarSlett
  3. For en lekker farge!!
    Dette ble skikkelig fint med orange og svart!
    Tusen takk for at du lot deg inspirere til å bli med hos oss!!

    SvarSlett
  4. Digger fargene dine!! Og for et WOW bilde da!! Lekkert!!:)

    SvarSlett
  5. wow, for et fantastisk bilde, og så flott at du stoppet opp for å forevige øyeblikket!

    Kjempeflott scrappet.

    Takk for at du lot deg inspirere av sangen vår.

    Ha en fin kveld...

    SvarSlett
  6. Dette bildet var så bra. Synes det er vanskelig å scrappe slike blinkskudd for fargevalget på LOen må fremheve bildet. Og det synes jeg dette gjør i aller høyeste grad. :D

    Takk for ditt lekre bidrag! :D

    SvarSlett