Sider

onsdag 1. februar 2012

Takk til Stein og Bjørn, ett innlegg om alt og ikke noe

Denne uka har jeg prøvd ut å være alene mor, og må jo si jeg er glad jeg ikke er det hver uke. Det har gått greit, men alt i alt, er det godt vi er to i det dagelige gitt.
Før Espen dro, nøt vi en liten bit Kroatia, vi fant denne vinen

da vi var på ferie, eneste grunnen til innkjøpet var ikke prisen, men navnet. Den var ganske billig, men når en vin heter Moro, ja da må man prøve sant? Kune sikkert blitt moro med flere flasker. Vinen var helt grei i smak, det var en typisk matvin, men som sagt... Navnet da.....

Vi har hatt flere fine gode vinterdager med både sol og gradestokken har vist rundt 0, det har gitt oss mange flotte solnedganger som denne igår


Idag ahr jeg hatt en etterlengtet fridag. Sigrid fulgte systra i barnehagen, og kom seg heim på egen hand. Signe på sin side vart kjøyrt heim av onkel Stein, onkel Bjørn og Therese. Tusen takk for hjelpen idag, vi setter stor pris på dere!
Jeg benyttet også dagen til min ukentlige baking, det ble 3 brød fra Schakenda igjen da, å onkelene fikk med seg det ene hjem. Rykende ferskt.



Med oppskriftene til Schakenda blir det ikke små kompakte smulte brød, som hjembakte ofte blir. Disse blir store og luftige og veldig gode. Jeg har ikke kjøpt brød siden nyttår, her bakes det kvar veke, og jentene kallar det berre Mammabrød.

1 kommentar:

  1. Hei Christina.
    Der er moro å hekle! Grunnoppskriften til englemaskesjal finner du bla. på garnstudio sine sider. Pulsvarmerne er min egen oppskrift.
    God helg.

    SvarSlett