Sider

onsdag 7. mars 2012

Syke barn

Søndag kveld ble begge barna lagt med feber, i dag skriver vi onsdag kveld og heldigvis er det bare ett av de som i dag ikke er bra.
Men i går for eksempel var begge syke. Det er en god gammel vår forkjølelse og og en velkjent grunn. Fint vær= mindre klær og vips sitter bassilusken fast i både nesa og halsen til både små og store. Denne gangen var det de små.

Men som gressenke og med to syke barn..... Ja da blir man til tider ganske sprø, for de har nemlig ikke vært så syke at de har vært sengeliggende, bare så syke at man ikke kan være på skolen eller i barnehagen, desverre..... Eller.... jaja. Det er enda godt ting har utviklet seg siden jeg var liten. Men ett x antall diverse barnekanaler på tv. Med masse gode tegnefilmer og meget gode dubbete disney humor filmer..... Eh..... spol tilbake der ett hakk....
Det finnes tvprogram for barn hele dagen. Med ekstremt masse lyd( Phineas og Ferb, Svampebob firkant, ja selv Tom og Jerry har masse lyd.) Eller vannvittige To konger, Det søte liv til sjøs, Hannah Montana. Dubbet og med en lattermaskin og ekstremt masse annen lyd.... Er det noe rart en stakkars mor blir utslitt i øra og hodet da?

Da må man prøve å stenge av verden, hvertfall lyden. Jeg har vært så heldig å få låne min egen pc til tider og har da funnet masse god inspirasjon i flere hekle blogger og hos denne damen fant jeg flere gode og artige oppskirfter som jeg har kikket på, den ene oversatte jeg og til lillemors glede ble det nye lue til henne. Jeg hadde ikke rett garn, men hun fikk en fin sommerlue som hun ble veldig veldig glad for....

I tillegg har jeg heklet ett par pulsvanter(som jeg ikke har tatt bilde av enda,) og jeg er igang med en duk. Imens ruler magikerne på weaverly place i bakgrunn så jeg tror jeg blir SPRØ, men men
Ha en strålende god onsdag kveld

1 kommentar:

  1. Så dette er det berømte Hello Kitty lua :) Bra jentene vart frisk til Kalvåg turen. Flott blogg

    SvarSlett