Sider

onsdag 6. juni 2012

Algaebra

Gjennom testsiden Likenshare har jeg fått prøve kremen Algaebra. 



Vi kommer alle fra havet
 


Algaebra Vitalkrem og Algaebra Håndkrem er basert på næringsrike alger og kombinerer de viktigste stoffene fra algene Spirulina Platensis og Ascophyllum Nodosum. 

Kremene bevarer, pleier, aktiverer, gir huden en stimulerende effekt og er et naturlig antirynke-produkt for huden. Produktene er fri for parabener, dermatologisk testet og underlagt streng kvalitetskontroll.

Alger er naturens rikeste kilde til næringsstoffer.

Når Spirulina kosttilskudd benyttes daglig, vil dette tilføre næringsstoffer som virker på hud, hår og negler, og er et naturlig antirynke-produkt. Resultat: Pen og sunn hud, hår og negler som viser velvære. 

Ved å tilføre de sunne stoffene fra Spirulina både gjennom kost og ved bruk av kremer og oljer får man en totalvirkning, som f.eks. kan hjelpe med å fjerne symptomer ved  psoriasis. 

Jeg har som sagt testet denne kremen, på mine to atopiske barn med til tider ekstremt tørr hud. Etter kun to runder var huden til begge merkbart bedre. Minstemor på 5 år hadde endel eksem også når vi begynte å jeg ble overrasket over virkningen. Dette er noe jeg kommer til å handle. 
Kremen får dere kjøpt HER
I tillegg om dere bruker denne koden her LNS2012 vil dere i juni få 150 kroner rabatt i nettbutikken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar