Sider

søndag 12. august 2012

Bryllupskort

Hos papirdokkene er det en utfordring som går på monokormatisk.
I tillegg deltar jeg hos Pormarker Norge sin utfordring #8 alt er lov

Jeg har valgt å lage ett bryllpskort, Jeg ble inspirerert av DENNE bloggeren.

Her er mitt kort





Jeg har brukt vanilla bazill
stanset ut ett hjerte med qk hjerte dies, bak har jeg limt fast gelantin plate og på innsiden er det ett tekststempel fra Kreativ Hobby
Rosene er fra Iamroses
Brun rose er fra Kort og Godt
Nålene er en gave
Stempelet er farget med promarker.
I kjolen har jeg brukt fargene: Pastel beige, ivory, satin, samt dusky rose på rosene
Dressen er brukt: Burnt umber og caramel

Brun rose fra kort og godt, de andre er fra iamroses

Tekststempel fra Kreativhobby


Dette kortet er ett kort jeg har ekstra, så om noen vil kjøpe det så si ifra.

6 kommentarer:

  1. Hei viss du ikkje gi den til en vis brudepar i september så vil eg gjerne kjøpe den:-)

    Nancy

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort med mange lekre detaljer :)

    Stilig måte å bruke gelatinplater på!

    SvarSlett
  3. Så flott motiv og fine farger :)Takk for at du deltar i utfordringen hos PMN :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  4. Dette var lekkert! Flott oppsett og skikkelig stilig med det vinduet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  5. Et vakkert bryllupskort.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene, og lykke til :o)

    SvarSlett
  6. Flott og annerledes bryllupskort:)) Kult!

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett