Sider

torsdag 13. september 2012

Hekla Pledd

Endelig kan jeg hoppe og juble og sprette rundt. Ett stort prosjekt er ferdig.
Normalt når jeg hekler velger jeg små ting som blir ganske raskt ferdig, men for omtrent 2 år siden begynte jeg på ett pledd i ruter. I hekla oldemorruter, eller bestemor ruter som noen også kaller det.

Lenge lå det uten å bli jobbet med da kroppen ikke var så veldig samarbeidsvillig. Men nå er det da endelig ferdig(og jeg hekler ikke ett til med det første asså;)) Nå er hvertfall teppet klart til å dampes faltt, pakkes pent inn i eske og sendes til mottakeren.


Teppet er 100cm*170cm, å det er ganske mange ruter og ganske mange ruter som skal hekles sammen

3 kommentarer:

  1. Kjempefint teppe! Litt av et arbeid. Klart dette må ta sin tid. Nesten synd å sende det avgårde vil jeg tro.
    Velkommen som følger!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Herlig teppe i spreke farver!! Jeg har ikke mot til å starte opp med et slikt stort - og fantastisk - prosjekt, så jeg er IMPONERT over jobben du har gjort!

    Heldig er den som mottar dette :)

    Ha ei flott helg

    SvarSlett
  3. Knallflott teppe, jeg vet om en som kommer til å bli kjempeglad for det!
    God helg :)

    SvarSlett