Sider

onsdag 5. september 2012

Mitt liv som gress enke

De siste dagene har jeg vært gressenke med barn og hund i heimen. Ikke bare er husbond i Tsjekkia, ett sted midt i ødemarka, hvor det serveres lunken te til alle måltider, og thats it....

Her regner og blåser vi bort, tvsignalene er litt til og fra. Som om ikke det var nok, sliter enivest med å levere varene våre for tida, så her er det smått med internettsignaler for tida, de er mest fra og minst til. Nå venter vi på nytt modem for det vil gjøre susen..... Tror de..... Hva jeg tror? Ny levrandør mener jeg. Har vært mest problemer med den lokale levrandøren.

Ett barn har som vanlig funnet ut nå er vi alene, da blir vi syk med forkjølelse og lett feber og hodepine. Idag har jeg derfor valgt at begge skal få være hjemme så vi kan kose oss. Håper jeg....

Jeg for min del har hatt mye mer energi enn på lenge, mulig noe av det kommer fra reiki behandlingen jeg hadde, men det er for tidlig å si noe om. Torsdag skal jeg ha en ny runde så det skal bli spennende å se hvordan går. Trenger en masse energi for tiden.

Men mest av alt, så savner vi alle her hjemme husbond

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar