Sider

onsdag 19. september 2012

Skulle så gjerne

Oki, nå har jeg spist lavkarbo i snart 2 år-resultat: Litt bedre form og har hvanet på mindre karbohydrater enn normal inntak, men ikke ekstrem lavkarbodiett.

Jeg har prøvd akupunktur: Ikke endring
Jeg har prøvd distanse Reiki: Noe som gav meg følelsen av litt mer energi for ett par dager, tilfeldig eller ikke? Aner ikke. Men jeg følte det godt dagen etter en sending

Jeg har prøvd arbeidstrening i 50 % å det funket ikke
Jeg har prøvd arbeidstrening inntil 3 timer to ganger i uka og status nå: Funker dårlig.......

Jeg skulle så gjerne:
Klare å jobbe noe
Klare å være med ungene på tinger og tanger
Klare å gjøre flere ting på endag, ikke måtte velge mellom feks jobbe eller lage middag
Klare å dusje uten å måtte hvile en times tid etterpå
Ikke ha behov for 20 timer søvn
Ha hatt ett sosialt liv, i tillegg til en liten jobb
Fått forståelse av sykdommen
Møtt respekt fordi jeg klarer noe endag men kanskje ikke den neste dagen.
Ønske at andre forstod: Man blir ikke frisk, men man må leve med dette resten av livet.

Jeg skulle så gjerne hatt tilbake mitt gamle liv med både jobb, venner og aktiviteter
Jeg skulle så gjerne ikke blitt utslitt for den aller minste ting....

Men aller helst skulle jeg så gjerne blitt sett på som ett likeverdig menneske av smafunnet rundt meg.
At de fant en løsning for oss med FM eller ME.
Smertene kan jeg leve med, det har jeg gjort i så mange år, det er utmattelsen jeg takler dårlig for tiden....


Gode tips mottas med takk, men jeg kan ikke love at jeg prøver de..... Man blir nemlig ikke rik av å aap

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar