Sider

torsdag 25. oktober 2012

Heklet brikke

Jeg bruker endel tid for tida med å hekle, har ikke glemt å scrappe, men hekletøyet er lettere når jeg ikke klarer å sitte så lenge av gangen.
Jeg har overtatt farmors gamle utklipp og egentlig bare fortsatt der hun slapp. Jeg har fortsatt samlingen av utklipp. Jeg fat ett utklipp jeg hadde lett lenge etter, og dermed ble det ei adventsbrikke.
Det kjekke med disse oppskriftene er jo at de kan hekles i alle mlige farger, og det går ganske raskt.





Lyslykta jeg skrev om HER, nå har vi hatt lys i den også, å det ble veldig bra.

3 kommentarer:

  1. Nydelig heklabrikke, og lyslykta ble jo flott! Det er morsomt å hekle, men det går mest i strikking her hos meg.

    Ha en fin torsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Herlig brikke og lykt!

    Klem nordfra

    SvarSlett
  3. Nydelig både heklabrikka og lyslykta. Etter inspirasjon på mange bloggar har eg og lyst til å hekle lykter:)
    Ha ei god helg.

    SvarSlett