Sider

onsdag 19. desember 2012

Krydder

Den ene dagen i Barcelona hadde jeg litt tid for meg selv. Det er vikitg med egentid, å jeg kunne gå på Barcelona sitt matmarked nesten alene. Meg, kamera og tusenvis av andre turister og spanjoler.

Barcelona er kjent for sitt matmarked, Boqueria. Med kamera er det en fryd for øye, men også en stor utfordring. Det er ikke det best belyste området, i tillegg er Barcelona kjent for sine mange lommetyver, så ikke bare skal man slåss om å få plass foran disken for å få tatt bilde, man må også passe på lommebok og alt annet man måtte finne på å ha av verdier på seg.
Denne dagen som jeg gikk alene fikk jeg en drøss med dårlige bilder, men også noen jeg likte godt. Form og farge var det jeg kikket etter.
Et av bildene jeg likte godt var dette


Krydder og ett vell av farger.




Dette også hvor man solgte blomster i plasboks var ett syne å se....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar