Sider

tirsdag 18. desember 2012

Tigerstaden

Igår kveld var en dag jeg slet med å holde meg våken. Tanken var å legge seg tidlig å lese bok to i den biografiske romanen om Hildegard Von Bingen.
Plutselig var det nyheter å jeg ble sittende å se på de, min bedre halvdel er ikke så veldig hipp på sport dermed startet zappefingeren hos han straks været var ferdig.
Han kom ikke langt, egentlig ikke lengre enn til kanalen Bliss(tror jeg eller var det FEM....) der ble vi sittende ganske lenge helt til programmet var slutt..... Tigerstaden het programmet....
Å jø å nåfyse sier jeg. Vi ble til tider sittende å bare se på hverandre og flire så det holdt.

Nå skal ikke jeg være fordomsfull og dømmende, men der var det 4 damer som virkelig bygget opp under alle blondinnevitser.... På att par av de virket det som om det var mer botox enn noe annet, og mellom øra.... ja....
Programmet er visstnok en realityserie, Tv2 basert med Linni Meister, Therese Hugsnes(hvem inni granskauen er det?)Mari Haugersveen(for meg var hun mest kjent som eksen til c kjendis Petter Pilgaard) og Carina Dahl(Hvem sa du?)

" Det er flott å bli eldre å mer moden lissom" sitat fra serien..... Å gosh...... trodde jeg skulle tisse på meg av latter mer enn en gang.... Makan.....

Jentene i Tigerstaden. ildet er fra tv 2 sine sider....

HER kan du lese mer om serien

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar