Sider

torsdag 2. mai 2013

I never promised you a rose garden

For ei lta stund siden kjøpte jeg ett makro filter på ebay. Jeg har lenge ønsket med makro objektiv, men det koster jo litt. Det er en investering, men om man ikke bruker det noe særlig er det jo litt bortkastet.
Ett billig og smart alternativ da er slike filtre. Ett filter man skrur på den eksisterende linsa, og man får ei makro linse. Sikkert ikke like god som makro objektiv.... men da kan jeg heller se om jeg vil fotografere makro eller spare til ett annet objektiv.

Jeg måtte jo teste ut filteret og her er noe av bildene




4 kommentarer:

  1. Så lurt :) Må sjekkes ut :)

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Kjempelurt å sjekke om man faktisk kommer til å bruke det mye, før man legger masse penger i det. :-)
    Bildene ble fine!

    Klem!

    SvarSlett