Sider

tirsdag 17. juni 2014

Nyte solens varme?

Normalt har jeg ikke vinner lykke, men kanskje denne gangen, Star Tour søker etter testfamilie sammen med produktteste siden Likenshare.

Det høres forlokkende ut å få lov å delta som testfamilie under sydens varme sol.
Star Tour ønsker familier som skal teste ut blue village hoteller på Kypros, Alanya, Kreta og Rhodos.
Jeg falt veldig for hotellet de har på Kreta.
Tenk om vi kunne vært så heldig å få nyte tid her, vi er en reiseglad familie, men har aldri vært på en slik type ferie før, det burde vi jo. Få alt ferdig, være med på ferdige utflukter, bare nyte lange dager, varme dager. Basseng, spa, god mat, ja jeg legger gjerne ut bilder på bloggen, instagram og Facebook om vi blir valgt ut.

For meg som har fibromyalgi ville en slik tur på høsten eller våren vært helt supert. Da ville mine smerter blitt mindre og jeg ville fått en god start på sommeren, eller en god vinterstart med varmen fra syden sittende i kroppen.
Bildet er fra Star Tour sine sider. Viser hotell Atlantica på Kreta
Nå er det bare å vente å høpe vi har flaks og blir valgt som testfamilie

2 kommentarer:

  1. Lykke til! Håper dere blir valgt!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Lykke til - det så jo veldig deilig ut!! :D

    SvarSlett