Sider

mandag 18. august 2014

Hvordan legge bokbind på en enkel måte.

Vi har vel alle grått våre tårer i fortvilelse hver høst når barna kommer hjem med en mengde bøker som det skal legges bokbind på.

Vi har vel alle trålet på you tube og nettet etter hvordan man skal gjøre dette.

Elsker å legge bokbind


Jeg har hvertfall gjort det, stått med bokbind, gråpapir, tape og alt mulig rart som skal gjøres, så er det litt for stramt, det revner, tålmodigheten stiger og humøret blir ganske så bra.
Skilsmisse nærmet seg hvert år skas, tape og bokbind gikk i veggen, men så..... ifjor høst leste jeg om bokbind på bloggen til Susanne Kaluza om stretch bokbind fra skolefrukt.no, vips lå det 6 bokbind i postkassa min.
Påfyll fra Danmark
Ved skoleslutt ble merkelapper tatt av, bokbinda ble vasket i vaskemaskin å er nå klare for nytt år.
Når vi i tillegg fant flere i Danmark i sommerferien kjente jeg ekteskapet ungikk krise i år, veggen går fri for saks og mors humør er atskillig bedre.

Jeg har sett at Europris reklamerer for bokbind i stretch stoff, men dette har jeg ikke sett enda.
Hos SKOLEFRUKT får du handlet 6 i ei pakke, å alle hjerter gleder seg.

Så enkelt at alle får det til.






2 kommentarer:

  1. Har ikke hørt om dette før - det er jo bare GLIMRENDE!!! Må sjekke linken - kanskje det blir elastiske bokbind her i huset også ;)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser at de har i bokhandlere, Nille og Rema også

      Slett