Sider

torsdag 18. desember 2014

Decemberhuen fra LutterIdyl

Det er ganske mange steder på nettet jeg finner inspirasjon, ett av disse stedene er hos den danske bloggeren LutterIdyl.
Hun har mange flotte oppskrifter og for en tid tilbake så jeg hun hadde for salg oppskrifter på noe hun kalte Decemberhuen.


Lekre oppskrifter synes jeg, og jeg bare MÅTTE ha de,
På bloggen hennes er det en link til hvor du kan få tak i oppskriften , følg HER


Jeg er nå lykkelig innehaver av denne oppskriften, jeg fant en butikk her i Norge som solgte garnet Arwetta,garnbutikken Fortuna.

Det tok ikke lange tiden å hekle en mellom lang lue, i to rosa farger. Det var gøy å hekle med mønster på denne måten, så det blir nok flere, og å teste ut andre typer garn også.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar