Sider

torsdag 11. desember 2014

Heklet Monster High inspirert lue

Her i heimen går det i julegaveønsker fra ungene å mor bruker heklekroken og famtasien ivrig.
Ett av de største ønskene er en Monster High dukke, men egentlig trenger hun den ikke den vil ikke bli lekt masse med etter kort tid vil den flytte ned i kassa under senga i selskap av en drøss Barbier og ett par andre Monster High dukker(men det kan jo hende det kommer en alikevel da)

Monsterhigh inspirert lue





Som mamma vet jeg at effekter fra Monster high er populært også. Når jeg kobler Monster High effekter, garn, heklenår, ravelry og pinterest sammen, da blir nye ideer født.
Jeg søkte opp heklet monster high og fikk mange treff ett av de var ei knall lue.
Ett stort julegaveønske er en av disse
Jeg heklet med lue etter min faste lue oppskrift, heklet med svart garn og rosa nepal garn fra Drops Design.
Svart og rosa med hodeskalle, regner med den faller i smak

Lua tror jeg passer( har prøvd på henne uten at hun forstod hva det var) målt lengden mot andre luer og testet ut på mitt nye hode(jepp, man får kjøpt nye hoder på ebay)

Hva med ett hode?

Hodeskalle oppskriften fant jeg gratis på Ravelry HER




Så håper jeg frøkna blir fornøyd med ny lue......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar