Sider

mandag 12. januar 2015

Jeg har testet neglelakk fra ToneLise akademiet

Jeg fikk beskjed før jul at jeg var en av de som fikk teste neglelakk fra ToneLise akademiet.
Jeg ble plukket ut som testperson for produktteste siden LikenShare.



Da jeg meldte meg på hadde eldstejenta litt lengde på neglene, mens mor sine var heller korte. Jeg håpte å få de før vi dro på juleferie, men det rakk de ikke, men nå har vi prøvd.
Når jeg sier vi mener jeg meg selv og lille frøken minstemor.
Hun fikk bestemme selv, mens mor tro støttende til med skjelvende hender og tunga rett i munnen.
Når jenta i tillegg sitter like rolig som en maur med adhd ble det heller vanskelig å få til ett godt resultat, så jeg må nok prøve selv senere.
På lillemor trenger vi mer øvelse


Med mine lange negler.... eh....nei, jeg tygger på de jeg.... på mine neglbitende negler bestemte jeg meg på en dårlig dag å teste den røde fargen.

Jeg var veldig fornøyd med røde negler
På minsta er det mulig vi ikke ventet lenge nok før vi tok på den hvite(å jeg er slett ikke negldesigner) Den hvite ble flere steder rosa og flekket raskt av, på aktive hender med dobbelt lag, synes jeg de flekket rakst av, men hos meg med mine smekre negler...

Smekre var de nå ikke men jeg følte meg i bedre humør med knallrøde negler. Jeg fikk prøve rødfargen China og likte fargen umiddelbart, den dekket veldig godt og ett strøk holdt.
Jeg tok på neglelakken fredag kveld og søndag begynte den å flekke på tuppen på enkelte negler.
Ikke at jeg vet hvordan andre lakker oppfører seg, den var veldig lett å fjerne, men gav ett lett rosa skjør på huden, men med en runde med neglelakkfjerner på huden gikk det bra.

Etter 3 dager så neglene slik ut, med uvørn bruk og ikke noe blank neglelakk på toppen
ToneLiseakademiet har utviklet sin egen serie av lakker, å det var de jeg fikk teste. Jeg så nå de kom med tips om påføring, men det får jeg teste neste gang.
De har over 100 farger i sin kolleksjon, å jeg kan anbefale neglelakk fra TL akademiet.
De skriver selv

" TL Design er en norskutviklet lakkserie av høy kvalitet. Lakkene er miljøvennlige og oppnår maksimal ytelse.
Lakkene våre er giftfrie som også kalles 5-free. De inneholder ikke:

- Dibutyl Phthalate (DBP) - DBP er et oljeaktig ester av ftalsyre som er særlig mye brukt som mykningsmiddel for mange typer plast, lakker og lim.
- Toluene er et raskt fordampende klart løsemiddel. Det brukes til tynning av fargestoffer, harpiks, oljer og noen primer toppstrøk.
- Formaldehyd er en organisk forbindelse med formelen CH 2 O.Ved romtemperatur er formaldehyd fargeløs og har en karakteristisk stikkende, irriterende lukt.
- Formaldahyde Resin er lik vanlig formaldahyd, men er aktiv i opp til tre dager etter at lakken har tørket. Dette stoffet kan forårsake dermatitt.
- Camphor kan forårsake hodepine, svimmelhet, irritasjon og kvalme."


Jeg kommer til å bruke den røde China flere ganger, og vil teste ut den hvite også, nå prøver jeg å ikke bite neglene, men la de få litt lengde.
Disse to jeg har prøvd og de andre i kolleksjonen kan kjøpes i nettbutikken til ToneLiseakademiet


Dette innlegget er sponset








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar