Sider

onsdag 13. mai 2015

Heklet topp

Det er ikke ofte husetes eldste datter ønsker noe heklet, men mor vil jo gjerne lage noe uten at det skal virke for kleint da.....


Stolt i ny topp

Da jeg fant en lekker topp hos Dropsdesign bestemte jeg meg for at den ville hun sikkert like, å om ikke kunne jeg jo prøve å selge den.....
Jeg fant en farge som jenta liker og startet, til alt all falt den virkelig i smak.
Stilige detaljer


Da toppen var ferdig hadde hun ikke tid til at den skulle vaskes først, eller dampes, den satt perfekt og det gjorde den til den måtte vaskes.
Med ny ola bukse fra moods of norway er alt perfekt

En fornøyd mor er lettet over at arbeidet ikke var forgjeves og jenta venter bare på tørr topp.
Toppen er heklet i garnet Cotton Light fra Drops Design og oppskriften til toppen finner du HER



Masse tøffe detaljer







1 kommentar:

  1. Skikkelig stilig! Nå er det bare å vente på varmere vær.

    God 17. mai til dere alle!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett