Sider

mandag 11. mai 2015

Jeg har testet Extra tyggegummi

Sponset av Likenshare

Det er alltid gøy når posten ikke er i vinduskonvolutt, ekstra gøy er det når det er boblekonvolutt fra likenshare, da kommer det nemlig noen produkter å teste.

Her en dag kom det en slik konvolutt, og spent som alltid klarte jeg nesten ikke å vente med å åpne, der lå det ei pakke wrigles Extra Superberries.


Jeg er ikke noe særlig tyggis fan, men en sjelden gang kan jeg ta en, som regel da er det extra jeg kjøper, når jeg fikk anledning til å teste denne nye smaken tenkte jeg hvorfor ikke....
Til barnas store glede de elsker tyggegummi.
Med bjørnebær og blåbær er det en god smak på denne, det smaker ikke estoffer, det smaker bær, smaken holder seg en stund, som vanlig extra.
Jeg kommer sikkert til å kjøpe denne når jeg kjøper tyggegummi, barna vil hvertfall ha denne flere ganger.

Skal du kjøpe bare en pakke tyggegummi i år, ja da vil jeg anbefale denne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar