Sider

mandag 11. mai 2015

Kos med bilder og kaffekopp

Siden jeg nå sitter her med store hårløse flekker, hvorfor kan dere lese om HER, og det regner, ja da passer det godt å redigere litt bilder, samt legge det man har over til den eksterne hard disken også.

Med kaffekoppen godt plantet i hånda koser jeg meg med bilder jeg har tatt, og redigert litt.
Mens jeg da satt her da og tenkte, ja det hender jeg slår til, så tenkte jeg, hvorfor ikke legge de ut på bloggen å la andre se de også, som sagt så gjort, her sitter jeg å skriver å du skal snart få se noen av bildene mine.

Kos deg med bilder og en kaffekopp i lag med meg.
Bildene er tatt på ulike tidspunkt, og ingen av de er helt nye, men er bilder jeg er glad i.....



En peon foreviget i Rugsund en regnværsdag,bildet er tatt i 2013.
Jeg har ikke makro linse men har her brukt makro ring.

Sommeren 2013 var vi ei uke på fjellet og ei uke i Lom, mens vi var i Lom tok vi turen inn til Spiterstulen.

Våren 2015 på Grotlesanden, her vokser det appelsiner midt på stranda

Hva passer vel bedre en grå maidag å nyte synet av hvitveisen på Verdens Ende

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar