Sider

torsdag 7. mai 2015

Tre konfirmasjonskort

Det er ikke så ofte jeg krabber ned i kjelleren å finner frem scrappesakene, men det hender jeg gjør det.
Jeg koser meg veldig når jeg gjør det, glemmer tid og sted, glemmer at jeg har en rygg som ikke liker å sitte for lenge.

Nå sist fant jeg en løsning som virket for min del, det tok ett hav av tid, men reddet ryggen.
Løsningen? Sett på tv på en reklamebasert kanal, som tv3, tv6, fem (eller noen andre, det er en fordel at du synes programmet er greit å se på) når det ble reklame gikk jeg ned og jobbet, noe jeg gjorde til jeg hørte programmet var igang igjen.

Jeg hadde fått to bestillinger på konfirmasjonskort, de måtte gjøres ferdig. Det ene kortet var til en fotball gutt, må innrømme jeg synes det er vanskelig å lage til gutter, særlig siden jeg elsker å pynte kortene med blonder, blomster og dill å dall.
Tviler på at en gutt liker dette, men google er en god venn og jeg fikk da til ett kort....



Det var mye lettere med jentekortet, hundeglad jente.




Begge disse kortene fikk dette verset på innsiden, her er det mulig å legge ned penger om det er det man skal gi



For lenge siden fikk jeg bestilling på konfirmasjonskort til båtglad gutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar