Sider

onsdag 2. september 2015

Status quo, på uke to...

En liten oppdatering, det er nå på uke to siden jeg begynte å gå litt turer.
Forrige uke ble det tre turer, 30 min bassengtrening, basseng ett par timer både lørdag og søndag.
Mye bonus i forrige uke.
Jeg finner stadig nye motiv å ta bilde av langs veien


Det ligger bra an denne uken også, tur på mandag, basseng tirsdag og tur i dag.
Det er godt å gå langs Risevatnet og bare nyte.
Man kan jo selvfølgelig ble ganske skremt med engang når man begynner turen med fareskilt.

Flott start på turen


Å litt senere ligger denne i veikanten
Det er bare en ulempe langs Rise, her er detoppdrettsanlegg tror jeg, ikke av fisk, ikke av skjell, men av flått.

Fortsatt ikke helt høst


Denne flåtten elsker å reise å ta seg turer, den elsker å bruke Balder som transportmiddel, vi plukker godt med flått av han hver dag nå, og de vi ikke ser med engang, de detter av som små gråstein når de er mette.


Vi avslutter hver tur med ett bad.....eller Balder avslutter hver tur med ett bad


Dagens resultat etter tur, jeg er godt fornøyd

1 kommentar:

  1. Så bra at du holder koken!
    Jeg har også vært ute i regnværet, så nå skal jeg kose meg med strikking etter middag.

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett