Sider

torsdag 14. januar 2016

Grotle i vind

I romjula hadde vi mye vær her i vårt område, den ene stormen etter den andre kom og gikk.
Jeg har lenge ønsket å ta en tur på Grotle endag det var mye vær, og den ene dagen fikk vi det, i tillegg til at det var vind hadde vi opplette, noe som gjorde det mer behagelig.


Endelig fikk jeg oppleve vind på Grotle

Jeg er veldig fasinert av vær, vind og vann. Det var ikke det værste været, men dog endel vind da vi kom på Grotle.
Jeg fikk tatt noen bilder, men stod lenge å bare så, og hørte. De andre gikk i bilen mens jeg fortsatt ble stående og nyte naturens krefter, uten å bruke kamera.
Hadde det vært opptil meg hadde vi nok stått mye lengre, men det var nok ikke bare meg, men uansett fikk jeg oppfyllt en drøm, være på Grotle i godt vindvær...... nå er den drømmen erstattet av en annen..... jeg vil være på Grotle i kraftigere vind...... virkelig kunne  kjenne på naturen en vindfull dag.....



Jeg bare nøt å se vinden jobbe rundt meg, og mye vil ha mer.....så jeg er klar for mer vær


Det er best å ha på lyden på video klippet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar