Sider

fredag 18. mars 2016

A Star......is born......

Jeg er en meget stolt mamma. En mamma totalt blottet for musikalske evner.....jeg er best på spotify og cd.

Min sang og musikalske evner vil skremme en viss mann på flatmark....

Da er det godt å se at mine barn, særlig min eldste ikke har arvet mine musikalske evner, der kommer fars gener bedre tilsyne.


I går var det elevkonsert for i Bremanger Kulturskule, for elever fra Svelgen, Ålfoten og Rugsund. Begge mine håpefulle deltok.
Eldstejenta på 12 imponerer sin mor stort.
Hun stillte med egenkomponert sang og melodi.
Jeg vil bare dele denne sangen med dere.


Videoen er piblisert med samtykke av Sigrid

2 kommentarer:

  1. Det var nydelig! Så flink Sigrid er, både til å komponere, spele og synge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Helsing Randi T.S. (såg eg vart Unknown :) )

      Slett