Sider

torsdag 10. mars 2016

Dypt og inderlig forelsket....i to......

Jeg må bare innrømme det...... jeg er forelsket..... dypt og inderlig...... i to....... ja, det er to ulike da, veldig ulike, men de passer så godt sammen.

Jeg har lenge hadde en forelskelse for kauni sitt multi farget garn, denne forelskelsen har bitt seg fast og blitt dyp og inderlig..... både de ulike fargekombinasjonene og de lange fargeskiftene gjør dette garnet helt supert synes jeg.....



I det siste har jeg også fått en dyp og inderlig kjærlighet til Elise sjal, når jeg i tillegg får det sjalet sammen med kauni, ja det er en bra kombo.
Det håper jeg dere synes også......

Nå sist laget jeg dette sjalet, Elise sjal og kauni garnet....  dette sjalet er fargesterkt og lekkert synes jeg, det kan bli ditt for 400,-pluss porto, liker du heller dusere og mer fargenøytralt sjal? Så har jeg også DETTE til salgs.

Ta gjerne kontakt på epost: christinal.froysland@gmail.com, legg igjen kommentar her,eller send meg en melding på facebook.




1 kommentar:

  1. Nok et fint sjal! Jeg er også glad i Kauni, og det er nok de lange fargeskiftene som gjør det. Fargene er også så fine sammen.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett