Sider

mandag 5. september 2016

Rognebær

Normalt er det ikke vanskelig å finne rognebær, men i helgen skulle jeg være med på en fotoutfordring, nemlig å fotografere rognebær....



Fredag regnet bort, lørdag regnet bort, men søndag..... ja da skinte endelig sola og jeg som trodde vi hadde mye rogn i hagen, ja jeg måtte revurdere det...ørner ja.....rogn nei......

Omsider fant jeg ett par trær med bær på..... men var det lett å få de ned? Nope.... hvertfall ikke med innesandaler, berget var glatt og idet jeg kjente bakken forsvinne under føttene mine, ble jeg enig med meg og jeg at her måtte andre sko til.



Jeg skiftet til nesten utmerket fjellsko....hvertfall Aurlandskoa mine og prøvde på nytt, jeg må innrømme jeg måtte på slang i skråningen ved naboen istedet, karret meg ned fikk tak i to klyser med bær og med både liv og vettet i behold kunne jeg fornøyd komme meg på trygg grunn, finne kamera og knipse ivei.....

Ble tilslutt fornøyd med noen av bildene og rekvisitter fant jeg lett rundt meg : )



Vil du se flere bilder fra fotogruppa jeg er medlem av? Følg gjerne siden vår på Facebook



 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar