Sider

torsdag 23. mars 2017

Rosemodeller i ministudio

Jeg har laget meg ett mini fotostudio her hjemme, det blir brukt i perioder her hjemme og er like artig hver gang jeg tar det frem.



I helgen hadde jeg kjøpt roser som jeg tenkte jeg skulle bruke i foto øyemed, brukte bare litt av de, så kunne resten være en fryd for øyet.




Roser finnes jo i mange farger og er en type blomst som de aller fleste liker.

Jeg brukte både en rød og en ferskenfarget rose som modell denne helgen,og jeg ble veldig fornøyd med flere av bildene.



Nå lurer jeg på om jeg skal prøve å lage noen av de som postkort og forstørrelser å prøve å selge, men her må jeg litt i tenkeboksen








3 kommentarer:

  1. Nydelige rose-bilder! Lykke til med videre arbeid!

    God torsdag fra Ingunn!

    SvarSlett
  2. Roser er flott!! g bildene dine er kjempefine. De ville blitt nydelige kort, både små og store. Lykke til videre i tenkeboksen med kreative ideer!

    SvarSlett
  3. Hei! Fant ikke noe annen måte å kontakte deg på, så jeg skriver her. Googlet Physiogel og ble koblet hit. Forhandler du fortatt? Den typen anti itch er utsolgt i Norge, så jeg får ikke tak i den lengre. Kan du hjelpe meg? mia_kristine@yahoo.no

    SvarSlett